Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2006

Ήταν όμορφο το βράδυ σωτήρη...ευχαριστώ...

....όσο και αν παραξενεύει μερικούς ο τίτλος δεν μπορώ να κρυφτώ...ο φίλος μου μου χάρισε τρομερές συγκινήσεις...ένα βράδυ γεμάτο αγωνία, πάθος, ένταση, απόλαυση .....μα πάνω απ΄όλα ηδονή, ευχαριστώ και πάλι σωτήρη....!!Με το που πάτησε το πόδι στο σπίτι μου με προκάλεσε, αφού πρώτα πρόσφερε τα απαραίτητα να με γλυκάνει...δεν αντιστάθηκα....αυτός ξάπλωσε στον καναπέ...εγώ λίγο πιο κει...κοντά του...να νιώθει την ανάσα μου δίπλα του σε κάθε κίνηση μου...ξεκίνησε με άγριες διαθέσης το παιχνίδι....και κει που είχε τον απόλυτο έλεγχο....τσααααααάκ έφερα το παιχνίδι στα μέτρα μου με μια μαεστρική κίνηση....και πλέον ήταν ένας απλός θεατής τον πράξεων μου....και δεν τον λυπήθηκα...του έδωσα να καταλάβει....έκανε μια μικρή αντεπίθεση στο τέλος να επιτεθεί χωρίς το παραμικρό νόημα....έχει παραδοθεί αρκετά πιο πριν....Σωτήρη ευχαριστώ....Μου προσφέρεις τρομερές συγκινήσεις στο PRO EVOLUTION SOCCER μεγάλεεεεε......πολλαααααααααααά τα goal ρεεεεεεεεεε.....άντε παίξε κανά Volley........πελατάκο...........(7-0 )

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

na 'sai kala...
xronia eixa na zhsw kati tetoio...
se eyxaristw poly...