Παρασκευή, 2 Φεβρουαρίου 2007

Α καλά...

...δεν γίνεται να αφήσω ασχολίαστο τον χτεσινό βιασμό 89χρονης παρακαλώ...είπαμε μας αρέσουν οι μεγάλες...αλλά ο τύπος το παράκανε...και όχι τίποτα άλλο...την ρώτησε αν της άρεσε...και μάλιστα κατόπιν της αποτρόπαιας πράξης του της είπε θα ξανάρθει...αν είναι δυνατόν...αυτός δεν ήταν άνθρωπος...όσο αρρωστημένο μυαλό και αν είχε, δεν γίνονται τέτοιου είδους ενέργειες όσο στέρηση και αν είχε...στο κάτω κάτω ας ζητιάνευε να βγάλει 20 ευρώ ή ακόμα και απλά να έκλεβε τη γιαγιά και πήγαινε σε κάποιο οίκο ανοχής, δεν το χωράει ο νους μου αυτό που συνέβει...ε ήταν ένα ζώο...τι άλλο να πεις...Ντροπή και αίσχος μεγάλε μου....

Υ.Γ1 Και αυτοί οι δημοσιογράφοι αμέσως να πάρουν συνέντευξη από το θύμα...μη χάσουν...
Υ.Γ2 Μέσα και να μην ξαναβγεί...αν και πρέπει να του αφαιρέσουν το ευαίσθητο σημείο του....

4 σχόλια:

beniamin η δωδέκατη είπε...

Προχτές ένας φίλος μου είπε ότι είχε επιχειρήσει να βιάσει μια κοπελιά μαζί με ένα φίλο του πάνω στο καπό του αυτοκινήτου...Ο πατέρας της την γλίτωσε.Εγώ έμεινα μαλακας.Μα είστε σοβαροί ρε παιδια;;;Τί θα πεί "άσχημα της έπεσε;;" ή "μια χαρά της έκατσε;;".Είμαι σίγουρη ότι αν μου τύχαινε ποτέ,όχι απλώς άσχημα θα μου έπεφτε,αλλά αν ήμουν κ στην ηλικία της γιαγιάς θα αυτοκτονούσα;;;Βλακεία;;Πείτε το όπως θέλετε.
Πάντως ο φίλος μου έχει πέσει πολύ στα μάτια μου μετά την "εξομολόγηση"

stefanos είπε...

καλα πηγε να βιάσει κοπελά και στο είπε??Ε είναι πολυ χαζός ή σου έκανε πλάκα ....δεν εξειγείτε αλλιως....και είναι ακόμη φίλος σου?????

beniamin η δωδέκατη είπε...

Λέγαμε για το θέμα της γιαγιάς που αναφέρεις.Είπε ότι το έκανε όταν ήταν μικρός.Μου έκανε εντύπωση ότι δεν κατάλαβε τί πήγε να κάνει.Ότι αυτό είναι κακό.Η αλήθεια είναι ότι η πλειονότητα των αντρών το θεωρούν σα να κάνουν χάρη στις αγάμητες κοπέλες.Εμένα είναι φίλος μέσω τρίτου.Του αρέσει μια κολλητή μου.Δεν πρόκειται να τον αφήσω να βγει μαζί της ραντεβού.Μπορεί να ήταν πιωμένος,μπορεί μαστουρωμένος,μπορεί κ όχι.Δεν ρώτησα λεπτομέρειες.Αηδίασα και επειδή δε μπορώ για καποιους λόγους να μην τον κάνω παρέα,άμα αναφέρει ξανά αυτό το πράγμα θα τα ακούσει πολύ άσχημα.Δεν έκανε πλάκα δυστυχώς.και δε μπορώ να μην του κάνω παρέα δυστυχώς επί 2... :( μπερδεμένα τα πράγματα... φφφφ..
Πάντως η μανία μερικών να αναδειχτούν σωτήρες των μ***νιών των κοριτσιών είναι το λιγότερο για ξύλο.Άντε,να πεις ότι ο άλλος είναι διαταραγμένος κτλ,πάει κι έρχεται(χωρίς να μειώνει το μεμπτό της πράξης του)Αλλά το να το μην καταλαβαίνεις τί κανεις είναι αντε να μην πω.
υ.γ.ευχαριστώ για το κομεντ στο μπλογκ ^_^

stefanos είπε...

εχεις απόλυτο δικιο...τι να πω...εχω μεινει εκπληκτος παντως απο τον γνωστο σου...αν ειναι δυνατον...